Godmorgon världen

Jag är inte ens nyvaken längre, men har ändå inte hunnit komma igång med dagen. En vän mår dåligt och ligger på min soffa och är ledsen. Stackarn. Och här skriver jag blogg. Men ibland behöver man bara vara i samma rum som en vän, och må dåligt i sig själv. Har sagt tröstande ord, kramat och kokat te. Alltid jobbigt att se någon man gillar vara ledsen.
 
Dagen kommer annars spenderas i pluggandets tecken. Det verkar dessutom vara rätt varmt ute, så en springtur kanske får förgylla kvällen.
 
Morgonvikt: 75 kg
YEY att det håller i sig. Score liksom. Jag är jätteglad. :)
 

Kommentarer
Postat av: Mojja

Hej!! Nyfiken på din längd... Vi har samma vikt för tillfället... ;)

Svar: Åh spännande! ;) Jag är 173 cm lång! Du? :)
Emma Löfgren

2013-02-13 @ 15:59:21
URL: http://byxkampen.bloggplatsen.se
Postat av: Mojja

Hmm... 162cm... Skapligt mycket rundare än dej då... ;)

Svar: Alla ser olika ut, man ska inte jämföra sig med andra. Och vikten är egentligen ett dåligt riktmärke, precis som BMI. Alla är vi fina på våra egna vis!
Emma Löfgren

2013-02-13 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0