Här står jag framför datorn och gör vadhävningar!

Såg att några gjort dagens utmaning MED BRAVUR! Kan ju inte vara sämre, så jag multitaskar såhär i sista minuten. Fetaste boken ligger på marken nedanför mitt datorbord (ett barbord så jag kan stå och arbeta), så samtidigt som jag pluggar gör jag vadhävningar.Faktiskt är jag klart precis... där! Oh, skön brännande känsla, haha. Jag tror jag försummat vaderna ett tag. Nåja, redovisningsinlägget dyker upp snart. 
 
Erkänn att denna låt måste vara den peppigaste i världen typ?
 
 
I min familj taggar vi alltid till den om vi ska ut och röja (läs åka slalom i Riksgränsen, vandra på ett berg etc). Man blir så himla himla glad. Håller ni med? :)
 
Jag har suttit och plinkat på gitarren sedan klockan sex. Nu börjar äntligen mönstret falla på plats i den mån att jag kan tänka halvt på annat då jag spelar det. Alltid något! (Jag är fett dålig på gitarr, men det är kul!) Jag har pluggat hela dagen, enda till klockan 18, så jag kände att jag var värd några timmer med bara plinkande. Så slipper man tänka lite. Skönt. :)
 
Edit:
Detta är även en sång som jag gillar att jogga och powerwalka till. Skönt kontrast till mina metallåtar.
 
 
Av någon anledning blir jag stört glad av den. Söt och bäst. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0