Helgledighet och utmaningsfri dag

Hej mina vänner! Hoppas allt är bra med er. Själv tar jag hand om själen, hoppas ni gör detsamma. Det är alla värda. :) Då internet här är svajigt, och då helgen är helg, så bestämde jag mig för att denna sköna lördag är utmaningsfri! Vill ni ändå ha en utmaning så välj en av de föregångna som ni missat. :) Har många bra utmaningar på G under kommande helg. Vill ni ha morgondagen utmaningsfri också eller köra igång igen? Det kommer bli många utmaningar som går fort att göra och som inte behöver vara jättestora. Det kan även vara utmaningar som uppmuntrar till en aktiv vardag. :)
 
Idag har jag varit ute en sväng i Luleå skärgård. Jag har handlat och pratat med bästa mami om livet, planer och idéer. Ikväll blir det ugnsrostad kyckling med rödbetssallad. Till melodifestivalen ska ost serveras med ett Nya Zeeländskt vitt vin med toner av passionsfrukt och svarta vinbär. I love it, ett av mina favorit viner, trots att det är ett väldigt skarpt vin. 
 
Annars myser jag runt i myskläder och kan knappt hålla ögonen öppna. Gäspar och vill helst sova. På ett mysigt sätt. Trivs jättebra och fasar för att åka hem imorgon. Från och med söndag eftermiddag är det FULL RULLE hela veckan. Galet full rulle. ;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Va härligt det låter! ♥ Se till att njut nu ordentligt :)

Svar: Tack, det gjorde jag! :)
Emma Löfgren

2013-02-16 @ 18:34:41
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0