Long time no see

Jepp, har levt livet några dagar. :) Eller nej, jag har snarare undvikt att leva livet några dagar. Igår drog jag dock till med en heldag i mitt egen glädjes tecken. Fika och film med vänner, sedan melodifestivalen, middag, vin och hjortronlikör med en annan vän. Mysigt! Nu sitter jag och en klasskompis och pluggar kemi, men det känns helt ok. Livet börjar återvända i kroppen, samtidigt som solen börjar hitta hit igen. Jag börjar hitta det där lugnet igen, och tror att veckan kommer bli bra. 
 
Imorgon ska jag till läkaren och kolla upp ledvärk. Hoppas det inte är något allvarligt. Håll tummarna för mig!
 
Det kommer en veckoplanering senare idag! :) Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0