Lördagen

Lördagen är till ända och jag tror det blir hopp i säng. Det blev ju 20 extra benböj för mig, vilket gjordes pliktskyldigt. Inget fusk här inte! ;) Kul!! Vi är sjukt duktiga, heja oss som kör på med utmaningarna! Filurar redan på morgondagen. Borde bli armar, right? ;)
 
Såg ni Gaygalan? Love it. Det finns nog inget som jag brinner så mycket för som jämnställdhet, lika rättigheter och rätten att älska vem du vill. Det ligger så nära mig om hjärtat och jag var nog tårögd och skrattade om vartannat hela programmet. ♥ I min värld är det en självklarhet att älska vem man vill, och jag blir ofta rädd för människor då jag hör andra åsikter. I min värld finns det inga läggningar, utan bara en kärlek. 
 
Nåja, tänkte egentligen bara meddela att jag gjort mina extra benböj, och önska en godnatt. För nu ska jag sova. Hunden har redan gått och lagt sig under täcket, och jag ska göra henne sällskap.
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

tycker också gaygalan var bra!

Svar: Ja, eller hur. ♥ Stämningen är alltid så galet bra där. :)
Emma Löfgren

2013-02-10 @ 10:07:44
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0