Ny design

Som det naturbarn jag är fick designen en ny form och färg. I och med att vi går mot ljusa gröna tider så kände jag att fan.. Det är dags att grönt hittar sin plats här också. :) Jag som inte ens gillar grönt i vanliga fall. Se där! Nåväl, bakgrunden är fotad i Katterjokk och headern är fotad någonstans utanför Jokkmokk. Härliga norr. 
 
Hojta gärna till om något ser galet ut! Jag ser nämligen en ful vit rand längst till höger men ha ringen aning om vad jag ska göra åt den. ;) Varför det är en blå linje högst upp har jag heller ingen aning om. Den kanske trivs där.
 
Jag trivs med den nya designen. Den är egenfotograferad och visar en annan del av mig än vad den förra svarta gjorde. Vi varierar lite och satsar på tema natur och pigghet för ögonblicket. Heja!
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Den vita randen ser jag inte (chrome på en 15" skärm), men hur du får bort den blå linjen kan du läsa här http://jenniferkarlen.blogg.se/2012/august/ta-bort-den-blaa-linjen.html :)

Bakgrunden är helt fantastisk! Och hela bloggen ger ett lugnt och harmoniskt intryck.. hur fint som helst!

Svar: Okej då är det nog min skärm det beror på, har en ganska bred. :)Tack så mycket, fick bort linjen! Börjar förstå koderna bättre nu.

Tack snälla du! Bakgrundsbilden är fotograferad på min favoritplats i Sverige, blir glad av att se den. Tack!
Emma Löfgren

2013-02-06 @ 16:54:05
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0