Onsdagen, nyttiga val och utmaningsuppdatering

Hej hopp! Sitter med min vapendragare (min hund) i knäet. Hemkommen från en lång pluggdag och pepp som fan. Önskar halsen kunde ge sig så att jag får träna träna trääääna! Fett sugen att pröva handledsskydden på ett spinningpass. Jääklar vad det ska trampas!
 
Veckans skolarbete går iallafall ut på att göra en laboration, en rapport och en typ vetenskaplig poster till. Vu genomförde labben i måndags och undersöker denna vecka hur olika kadens (70 & 95 rpm på ergometercykel) påverkar laktar, puls, VO2 och RER. Spännande. Vår hypotes uppfylldes, och jag fick gegga med blod och ta laktattester. ;) Alltid lika kul. 
 
Imorgon ska jag på en 'starta företag dag', så kommer ha lite ont om tid mellan plugg och möten. Kommer bli kul iallafall, och förhoppningsvis lär jag mig något om skatt, moms, bokföring och annat fantastiskt kul. Hehe. 
 
Dagens nyttiga val: Promenerat en timme istället för att ta bussen.
 
Av utmaningen har jag endast stått 1 minut, vilket jag gjorde igår. Då stod jag inte till utmattning utan hade kunnat pressa mycket mer. Ska försöka stå några minuter till innan kvällen och redovisningen. Burn those thighs! 
 
 
 
 
Härligt va?? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0