Pepp och stress

Kom hem från dagen och mötena FETPEPPAD. Efter att ha diskuterat med pluggruppen på facebook blev jag både arg, ledsen och stressad. Fan för allt i bland. Jag ids inte. Synd bara att de skulle dra ner mitt humör i skiten bara. Det sög.
 
Så nu vill jag lägga mig under täcket och gråta. Men det går inte. För jag måste fixa ett helt jävla arbete själv. Det suger så jääävla hårt ska ni veta, haha! Vill både gråta och skratta åt skiten.
 
Okej men nu har jag klagat tillräckligt iallafall. :) Ska klistra på ett leende och planka i 2 minuter, så blir livet säkert mycket lättare. ;) Fick iallafall asgod morotssoppa till middag, vilket alltid höjer humöret. Blir någon macka innan jag hoppar isäng (när nu det blir ;)). Ska dessutom försöka hinn amed en mysfrukost imorgon. I know I need it. 
 
 
 
 
 
Haha, nu har jag fått ur mig min ilska lite. ;) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0