Redovisning av dagens utmaning - jägarvila

Jaha mina vänner! Hur har det gått? Har ni jägarvilat något? Själv har jag bara gjort det en minut igår, men jag ska springa iväg och pressa några minuter till alldeles nu! Oooooch.... Tillbaka! Satan i helvete vad det brändes! Och jääävlar vad jag tappat mycket (jämfört med då jag gjorde det senast för fera år sedan haha. inte så konstigt kanske). Stod fyra minuter utan att vila, och sista minuten skakade mina ben som små asplöv. ;) Det var ren och skär vilja att jag stod kvar. 
 
Totalt har jag alltså stått 5 minuter, 1+4. Planen var att stå iallafall dubbelt så länge totalt, men livet kom ivägen. Mina ben kommer nog känna av detta imorgon kan jag lova. Just nu försöker jag skaka lite liv i dem igen, men de vill liksom mest lägga sig ner och dö. Men kul var det! I går kändes en minut jobbig, men idag fixade jag 4 utan problem.
 
Nytt personlig mål! Till sommaren ska jag tamig fasiken stå 7 minuter i rad. Yeah! Tror ni jag fixar det? Det tror jag. Jag får lov att fixa det. ;)
 
Hur har det gått för er? Någon som har stått? :D Hur mycket? Kom ihåg att vi inte ska jämföra oss med varandra. Alla är egna individer och allas muskler ser olika ut och är bra på olika saker. Det viktiga är att vi utmanar oss själva, för du kommer aldrig vara någon annan. Därför är det orättvist att jämföra sig mot någon annan också. 
 
 
♥ till er!
 
Dagens totala övriga motion har förresten varit 2 timmars promenad. Både jag och hunden är nöjd. :) På tal om hunden är hon rätt knepig. Den största lyckan för henne är då hon smyger sig in i kaninburen, pussar på kaninen och käkar upp kaninens mat. Pucko. ♥

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha även om man nu inte ska jämföra sig med andra så känns det liiiiite skämmigt att rapportera tid nu.. eh.. 28 sek. Sammanlagt. Delat på 4 omgångar. Hahahaha :D

Svar: Ja, men det är det jag menar. Man ska inte jämföra sig med varandra. Du är jätteduktig och grym! :)
Emma Löfgren

2013-02-20 @ 22:20:12
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0