Redovisning av dagens utmaning - Stående sido-situps

Någon som gjort dagens utmaning? Själv blev jag klar med den 10 minuter efter startposten, så den har inte varit i vägen under dagen. Skönt. Delade upp övningen i block om 20 st och gjorde allt i ett svep. Det gick dessutom rätt smärtfritt och var mest kul. Dock har jag redan lite träningsvärk. Man har en tendens att få en sjuhelsickes träningsvärk av denna övning om man gör den rätt. ;)
 
Nå, jag gör fem till på varje sida för alla som gör utmaningen. As usual. 
 
Annars bjuder jag på några sköna naturbilder! Ska försöka meditera och fokusera på mitt inre några minuter innan jag hoppar i säng ikväll. Det behövs. :)
 
 
 
 
Och ett av mina favoritcitat ever. Så inspirerande!
 
Nu ska jag fortsätta se på bästa The Hobbit och mysa med hunden. Imorgon blir det fetplugg! Längtar nästan. :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0