Redovisning av dagens utmaning - vadhävningar!

Vad duktiga ni är som fixat utmaningen så himla bra! Jag blev jättepeppad själv då jag läste era kommentarer och det var bara att dra dra till med en kvällspurt och göra alla reps i samma veva. Rätt bekväm utmaning faktiskt, brände lite skönt men gick fort och var enkel. Heja oss!
 
Nu har vi snart gått igenom rätt många av kroppens stora muskelgrupper. Kvar har vi triceps, axlar och skuldror bland annat. Vi får se vad jag hittar på. Ska klura på morgondagens bravader. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har gjort 50 och ska snart göra 50 till!

Glömmer alltid att kommentera, men jag gör alla utmaningar och ville bara säga att det uppskattas, jag tycker det är så himla roligt!!

Svar: Åh vad glad jag blir! Fina du. :) Vad bra du jobbar, hejar på dina vader! :D
Emma Löfgren

2013-02-12 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0