Redovisning av dagens utmaning

Pust! Ett stycke plankan avklarat. Jäklar vad det tog i musklerna. Nu är jag aldeles mosig i både bål, axlar, biceps och rumpa/lår. Gör man den på rätt sätt känner man verkligen hur övningen aktiverar stora delar av kroppen! (Och jag som redan hade träningsvärk! Morgondagen kommer bli svår. ;))
 
Jag blev inspirerad av Kattis som skrev att hon redan gjort utmaningen! Grymt! Det var bara att kasta sig ner på golvet och köra igång själv. Kastade flera onda blickar på tidtagaruret innan det hela var över kan jag lova. ;) Men tillslut så! Och nu kan både jag och Kattis vara nöjda över att magen fått sig en genomkörare. 
 
Heja heja!
 
 
Någon mer som hängt på? :)

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Plankan är grym! :)
Jobbig som fan.. fattar intedom som kan stå flera minuter...

Svar: Ja, det är sjuuukt jobbigt! Stod 2 minuter i ett svep igår, och det är og det längsta jag stått utan paus. Huvva. xD
Emma Löfgren

2013-02-08 @ 00:20:44
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Jenny

Ingen aning om jag ens gjorde en bra planka igår, men oj vilken träningsvärk jag har i magen idag! Klarade utmaningen i två omgångar med en kort paus emellan :D

Svar: Shit vad kul! Så härligt då man känner att det ger något. Har också världens träningsvärk idag i magen. Skönt. ^^
Emma Löfgren

2013-02-08 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0