Sköna söndag

Det blev en mysig dag ändå. Massa kemiplugg och lite fika. Kompenserade upp med lite armhävningar (på tårna såklart! Här har vi inte gjort armhävningar på knäna sedan jag var 13) och några benböj. Inte alls lite mycket kcal som försvann där, jämfört med fikat som intogs. Men! Totalt har det gått ihop fint. 
 
Har målat klart en blyertsbild och sett på pluras kök. Nu är det dessutom dags att hoppa i mjukiskläder (ha, who am I kidding, har haft mjukiskläder hela dagen. Läs: pyamas) och slå på någon serie. Resten av kvällen ska spenderas med té i sängen. Mystime!
 
Ser nästan fram emot morgondagens frukostsmoothie och kaffe uppkrupen i soffan med ett par filtar. Hunden som värmer fötterna och morgonTV till tända ljus. :3

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit, du är duktig som får in träning ändå! Jag kan inte göra armhävningar, inte ens på knä, vad är fel på mig? haha Kommer du lägga upp din bild? :) Kram

Svar: Haha tack. Även om det inte är mycket så ger det förhoppningsvis musklerna en boost. Brukar göra lite styrkeövningar under reklampauser då jag ser på TV. Första pausen: benböj. Andra pausen: armhävningar. Tredje pausen: sit ups. Fjärde: rygg ups. etc. ptjaaaaaaaaa, kan jag väl.. ^^
Emma Löfgren

2013-02-04 @ 08:59:13
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0