Smärta och nörderi

Jag har fruktansvärt ont i handleden sedan undersökningen. Kunde knappt lyfta ett vattenglas, handleden bara vibrerade. 3: Inte kul. Hoppas det är bättre imorgon. Just nu kan jag knappt skriva på tangenterna. Men humöret är på topp då jag har haft utförliga diskussioner med min BFF angående Alice Cooper, John Barrowman, Johnny Depp, Doctor Who, Supernatural och Torchwood. Mycket trevligt och en fin energiboost. ;) 
 
Alice Cooper och John Barrowman är två riktiga förebilder. Cooper som är så skarp, intelligent och karismatisk, trevlig och medmänsklig. Och så den karismatiska Barrowman som banar väg på HBT-rörelsen i världen över, alltid har ett skratt nära, flirtar med alla som rör på sig och andas, förespråkar jämnställdhet och lika rättigheter. Helt fantastiskt. :)
 
 
 
Han har förutom Doctor Who och Toorchwood spelat i bland annat desperat housewife och även nu en riktig bad guy i nya heta serien Arrow (seriöst, muskler och testosteron, se den!!). Han är även mannen bakom TV-showen Tonight's the night, vilket vi här i Sverige känner igen som Kvällen är din med Martin Stenmarck.
 
Och humorn. ♥
 
 
 
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0