Spännande grejer på G

Fick ett erbjudande idag som jag nog inte kan tacka nej till. Känns riktigt kul om det hela blir av! Inget stort alls, men har lite att göra med mitt karriärsval, och lite med min fritid. ;) Hör av mig i helgen om vad som är på G, om det hela går vägen. :)
 
Nu är min hjärna alldeles mosig. Tror faktiskt att jag ska hoppa i säng och glo på vetenskapens värld till jag somnar. Helt okej. Var något galet spännande shizzle om vad som skulle hända med this planet (el Tellus) om el Måne hade fuckat sönder. Whaaat, jag som redan är både rädd och fullständigt fascinerad av rymden. Kommer säkert ligga och gråta och darra i fosterställning pga enorm domedagsaktig rädsla hela natten istället för att sova. Hehe. WORTH IT.
 
 
 
 
Whaaat, godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0