Torsdag

Hej Internetvärlden!
 
Vad duktiga ni var på utmaningen igår. :) Heja! Själv var jag igång mellan 9 och 00, så tyvärr hanns inga fler inlägg med. Men jag kan lova att jag sprang upp och ner i MINST 10 trappor iallafall. ;)
 
Idag är det feta mängder plugg som väntar, men det mesta sker hemifrån. Skönt. Det betyder även någon slags kvalitetstid med min vapendragare (hunden). Bästa tösen snartkar i mitt knä right this moment. ♥
 
Förutom plugg ska det lagas matlådor, ätas goda sallader, plantera ruccola, läsa kemi och mysa till te och TV-serier då mörkret faller. Imorgon är det nämligen redovisning och BodyCombat som står på schemat. Hell to the Y E A H. Kan nästan feel the burn redan nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0