Update + röda fasan

Hehe, hellu mina internetvännersomjagaldrigträffat. Allt bra? Jag börjar återhämta mig från pluggpaniken. ;) Börjar. Not quite there yet. However, dagen har varit bra! Jag har varit pigg och på strålande humör hela dagen, utom typ tio minuter då jag rantade om en puckosnubbe till hundtränare som vill starta en kennel med sin blandrashund, haha. Nåjaaaaa, what to do. :)
 
Föreläsning på förmiddagen, grupparbete på dagen och SPINNING på eftermiddagen. Jäkla kul var det och jag är fetpeppad på träningen. :) Maten (nyaste experimentiella undersökning a la Emma) har funkat bra! Apelisn och mangosmoothie, samt en avocado till frukost, tonfisksallad till lunch, lite vindruvor och annat exotiskt till mellanmål direkt efter träningen (och lite proteinpulver för att få en bra kolhydratproteinboost) och snart ska jag ta några bitar sushi. :3 Mmm, så gott. Verkligen... Galet gott. Praise the lord liksom.
 
Veckans projektarbete i skolan är fett intressant. Iallafall för oss KVINNOR som hänger här. Vi ska nämligen undersöka menstruationscykeln och östrogenets påverkan på träning. Whaaaaaaaat. Det finns nämligen lite sköna teorier huruvida man får olika träningssvar i olika delar av cykeln och vid olika östrogennivåer i kroppen. Vi har inte hunnit djupdyka i ämnet än, men det ska bli intressant att se vad vi kommer fram till. :) 
 
Utmaningarna då? Ja, jag tog en liten ofrivillig paus, sorry. De drar igång imorgon igen! Tjohoooooo, can you feel the PEPP?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0