Vet ni vad?

Något hände under natten. Ingen aning om vad. När jag vaknade upp stod vågen på 75 kg, och midjemåttet på 77,5 cm. När hände detta? Och hur?
  • Vikt: 75 kg (-1 sedan förra veckan, -9 sedan start)
  • Midjemått: 77,5 (-1,5 cm sedan förra veckan, 5 cm sedan start)
Jag har mina misstankar om midjemåttet... Kan ni gissa? Hehe, alla bålövningar jag gjort på senaste tiden, musklerna tightar till sig lite. Inte mig emot! Jag tackar och tar emot med glädje. :)
 
Jag har dock en vana att pendla fett mycket i vikt från dag till dag, så om morgonvikten fortfarande är 75 på måndag, då blir det det där härliga spinningpasset! Annars vet jag inte riktigt om jag litar på dagens vikt, haha. :) Glad är jag ändock. Såklart. Jätteglad! Denna helgen fick plötsligt en guldkant. Synd att det är så kallt bara, annars hade jag tagit en löptur för att akutfira. Nåja, får bränna energi på dagens miniutmaning, vad den nu blir. Det lutar mot ben!
 
 
Dagens mat blir nog amerikanska pancakes till lunch, tillsammans med björnbär. Jag har dessutom köpt hem ett paket sötningsmedel, så allt socker har nu ersatts. Känns bra. :) Till middag blir det den där tomatsoppan jag längtar efter, men inte har hunnit göra än. Kommer bli såååååå gott! Den ska intas till melodifestivalen ikväll, tillsammans med ett knäckebröd. Soppa ska ätas med bröd. Till mellanmål blir det en varmakoppen, och lite kiwis. 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag håller verkligen med om att soppa ska ätas med bröd, men av någon anledning tycker jag att just tomatsoppa står sig fint utan haha

Svar: Mmm, nej, det är ju så gott med knäckebröd till. Eller nybakade ostfrallor. :D
Emma Löfgren

2013-02-09 @ 11:35:30
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0