Avslutar dagen...

...med att lyssna på lite Alice Cooper. Jävlar i fan vad han är en vettig människa. För att inte tala om musiken. Jag är så jävla glad att jag hade en barndomsidol som å ena sidan (under framträdanden etc) var en icon för blod, skräck, halshuggningar på scenen, svartrock, läder, nitar, smink, metal, horror och annat mysigt, MEN som samtidigt är en familjefar, nykterist, go och trevlig karl, går i kyrkan, värderar vänner högt, är medmänsklig, behandlar folk med respekt och är allmänt genomjävlasnäll. ♥ Även om jag inte tror jättehårt på gud, eller gillar golf, eller dittan och dattan, så är det så viktigt att bryta stereotyper och vara sig själv. Sluta upp med fördomar världen? Tack på förhand! :)
 
För mig är det verkligen så viktigt att bryta stereotyper, och försöka få folk att inse att alla är inte stöpta i samma ram. Och denne man är ju ett typexempel på detta.
 
 
 
Jag önskade att fler unga människor uppskattade denna kloka karl som varit med och grundat metal och svartrocken som den ser ut idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0