Dagen

God eftermiddag mina vänner. Jag är hemkommen från skolan där sista föreläsningen bestod av kemi. Jag fattade precis allt. Kovalenta bindningar, jonbindningar, polära- och opolära molekyler, elektronegativitet och diverse annat smaskigt. Hoppas det håller i sig denna gång, haha.
 
På vägen hem fick jag sällskap av en liten, men starkt lysande, måne. :) Den gjorde mig på bra humör och skänkte lite energi. ♥
 
 
Sorry för dålig mobilbild i mörkret. Men ni ser ju att den lös starkt, eller hur? Kämpade på bra. ♥
 
Nåja, imorgon kommer mina pengar, tjoho!! Party. 
 
Det blir även armträning, rehab och gym imorgon. Dagens enda bedrift var 70 minuters promenad samt lite biceps och triceps. Betoning på lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0