Dagens träning!

Nu är jag hemma från gymmet. Jävligt skönt var det. :D
  • Brutalbänken, mage
  • Raka marklyft, rygg
  • Bicepscurl, armar
  • Scott curl, armar
  • Triceps i maskin, armar
Det blev även lite högintensiva korta intervaller, 3,5 km på löpbandet. Jobbade med pulsen på 185-190 slag/minut i ca 2 min, sedan gå snabbt tills pulsen sjunkt till 165 slag/minut ca 5 min, sedan om från början.Lagom och kul!
 
Armarna tränades för att det ingår i studien. Förutom det fokuserade jag på stora övningar istället för att gå in på småmuskler. Hade velat köra skuldror, axlar och bröst, men det får bli nästa pass. Och efter det är fokus på rumpa och ben. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0