Godafton!

Eller buenos tardes/buenos noches som jag har sagt till folket kring mig den senaste veckan + ett par dagar. Jäkla härligt har jag haft borta på de spanska öarna utanför Afrika. Sol varenda dag och snittat 10 drinkar per dag. Tur att de snålat på alkoholen och att det ingår i all inclusive. Kan konstatera att vårat hotell (ja, det är "vårat" då vi varit där 4 gånger nu) är det skönaste, familjäraste och bästa all inclusive-hotellet jag stött på, i rimlig prisklass. Allt ingår och maten är FANTASTISKT lyxig och god, och utbudet är galet stort. Dessutom så får man se på då de duktiga kockarna lagar maten. Efterrätt, alkohol och gott ska vi inte ens tala om då det finns tillgängligt typ dygnet runt. Det har sett ut såhär den senate veckan: frukost - poolbaren - lunch - poolbaren - drink på rummet (hämtat från poolbaren) - middag - drinkar (eller shots?) i salongens bar. YEAH. 
 
MEN det dyker upp ett helt inlägg om min välförtjänta julklappsresa senare. Jag är hur som helst HEMMA nu, och tillsammans med det nya årets start har jag utvilat tagit nya tag. Jag är pigg, glad och peppad! Börjar med att detoxa bort de feta gifterna som jag samlat på mig den senaste veckan ( ;) hehe, totally worth it) genom att äta vegetariskt, fettsnålt och skippa allt stekt, friterat och annat starkt. Milt mjukt och fräscht heter kosten de kommande veckorna. Behöver det verkligen, annars kommer jag gått upp alla kilon jag tappat innan jul. 
 
En fin sak var att jag trots allt kände mig rätt bekväm i bikini, trots att jag inte är där jag vill vara. Tror att mycket beror på fin självkänsla och det faktum att jag faktiskt har en jäkla massa muskler under fluffet. Man får en fin hållning då och ser stark ut. Det är alltid bra och ger ett fint sunt intryck. I like. :)
 
Har massa planerade inlägg. Knäkontroll, nyårslöften, träningmål, dietmål, resan, finaste hunden, självkänsla, matplanering, julklappar och annat mys. Är riktigt peppad på att få igång bloggen igen! Hoppas ni är med mig fortfarande. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0