Godmorgon!

Jag är smårisig och har tilbringat gårdagen och även denna dag hemma och inne. En promenad med hunden tvingade jag mig till igår, trots illamående. Det var nollgradigt och en ljus natt, så jag tog en sväng på isen och lät bullsozern till hund springa lös och bränna lite energi. Tog på mina krafter, men det var värt det att se hur glad hon blev. Lillan. :)
 
Jag har även hunnit med att rensa i skafferiet. Nu är det bara fräscha varor där. Städade också till det så att allt har sin egen plats i tydliga rader och på rätt hylla. Även kryddorna fick flytta från hyllorna ovanför spisen in i skafferiet. Det är rätt praktiskt att ha de framme, men de tar så mycket plats. Då mitt kök är obefintligt så behövs all plats till typ tallrikar, vackra serviser och glas. Jag har nämligen bara ett kokskåp, alltså en platta, en kran och två öppna skåp ovanför. Trångt! Särskilt för mig som älskar att laga mat. Pappa säger alltid då han är här: "Hur överlever du? Det går ju inte att laga mat här!" Jo. Det går. Men det är svårt och blir stökigt extremt lätt. Längtar till jag har ett stort härligt kök!
 
Anyways, köksskåpen har rensats lite i och torkats ur. Alltid något. :) Tror även jag ska ge mig på att rensa av av mina garderober, där det för tillfället råder total kaos. 
 
De senaste dagarna, sedan i lördags, har jag inte hållit mig alls till vad jag borde äta. Det är verkligen varit så långt bort från det som möjligt, hehe. Tar nya tag iom mitt tillfrisknande. Huvva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0