Godmorgon!

" 'Good morning' said Bilbo, and he meant it. The sun was shining, and the grass was very green. But Gandalf looked at him from under long bushy eyebrows that stuck out further than the brim of his shady hat. 
'What do you mean?' he said. 'Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?' 
'All of them at once,' said Bilbo."
 
Med ett leende på läpparna välkomnar jag dagen, även om det snart är lunchtid. Har sovit såååå gott i natt. ♥ Hunden sover fortfarande.
 
Funderar på att dra till affären. De har massa extrapriser på exempelvis kycklingfiléer. Så jävla gott! Och jag behöver det ändå till nästa vecka. Hm. Blir nog en tur dit för att ladda upp skafferiet. Dessutom blev jag så galet sugen på att åka och träna, men som tur var ringde min kära mor precis nu då jag satt med passbokningen uppe. Hon påminde mig om att jag hade lovat mig själv att inte träna förrän lördag, då jag inte vill blir sjukt igen. Jaja, det är väl lika bra att hålla sig till det. ;) Så ingen träning idag, men en promenad i kylan ska jag nog våga mig på. -20 ute, strålande sol och gnistrande snö. Får nog lämna hunden hemma, hon får sådan köldkramp då det är så kallt. 
 
Ikväll kommer papi och hälsar på! Han är här med jobbet, så vi ska käka middag tillsammans. Yey. ^^
 
 
Dagens mat:
Lunch - Tomatsoppa
Middag - Lax med mathavre
 
Dagens träning:
Promenad i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0