Godmorgon!

Eller goddag kanske är ett mer lämpligt uttryck. :) Tog sovmorgon från morgondagens absolut slöardag. Ännu en slöardag ligger framför mig, vilket känns skönt. Lite städning, diskning och vikning av kläder står planerade. Annars ska jag bara mysa med planering av resor, metalfestivaler och matlagning. Några benböj kanske hinns med? ;)
 
Tror att jag ska börja med veckovis utmaningar under våren. Endast för mig själv alltså, men vill någon hänga med så go for it! Ska klura ut vad jag ska börja med och köra på måndag!
 
Just nu strömmar Eluveitie ur högtalarna. Det var länge sedan sist, men rätt mysigt. :)
 
Nej, dags att ta tag i dagens bestyr. De ska börjas med en dusch. ;) På matschemat står jordartskocksoppa och lasagne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0