Kängor

Hoppas alla har en trevlig helg! Själv tillbringar jag dagen med att skjuta upp pluggandet. Istället äter jag nybakade ostfrallor från muffinjärnet, dricker antiförkylningshäxbrygd och funderar på vilka vandringskängor som jag ska införskaffa mig här näst. Det ska vara några som håller många år, fungerar super att vandra i på sommaren, de ska vara vattenavstötande och fram för allt LÄTTA. Funderar en del på märket Salomon. Verkar bra. Någon som har erfarenhet?
 
Jag är uppe i fjällen och vandrar titt som tätt, så ett par riktigt bra kängor måste införskaffas. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Har inga erfarenheter inom det, men har inom att skjuta upp pluggandet haha! Hoppas du kom igång efteråt :)

Svar: Haha! Ja, det brukar vara så ;)
Emma Löfgren

2013-01-13 @ 14:23:58
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0