Lördag

Lördagen är nästan över, och jag har stortrivts hela dagen. Konståkning för fulla muggar. Och vilket bra EM från Sveriges representanter. 6a hos herrarna och 5a och 8a hos brudarna. Härligt! Det känns riktigt kul. 
 
Morgonen tillbringade jag dock med en joggintur och lite tecknande med blyerts. Jag har inte tecknat något på aslänge, och är inte så duktig heller. Men inspirationen föll på, och så länge det är kul spelar det ju ingen roll om det blir snyggt eller inte. ;) En snöleopard blev motivet idag. Spännande. Aldrig tecknat en snöleopard någonsin, men tyckte jag fick till proportionerna helt okej. Får se om jag ids göra klart bilden någon gång. ;)
 
Till lunch blev det tomatsoppa med fetaost, och till middag blev det tortillas fyld amed lax, mango, lök och tomat. Supergott! En kopp kaffe till frukost, och ett kvällsmål får stå för dagens matintag.
 
Min leopard! ♥
 
 
Som sagt. Jag kan verkligen inte teckna. Hehe, ser ut som jag vore 12. Då jag är kreativ i vanliga fall brukar resultatet se ut såhär (och utföras med svart tusch):
 
 
 
 
Lite skillnad stilmässigt alltså. Och kvalitémässigt, hehe. ;)

Kommentarer
Postat av: LL

Snygga alla fyra :)!

Svar: Tack söta du!
Emma Löfgren

2013-01-29 @ 08:04:04
Postat av: Linda

Säger bara woow! :D SÅ duktig!

Svar: Men gud, tack! ♥
Emma Löfgren

2013-01-29 @ 19:32:36
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0