Måndag och shapeup club

Veckan inleddes med en redovisning som jag fasat för i en månad. Men det gick bra. Faktiskt. Dock sov jag knappt något i natt, utan lyckades bara slumra i tre timmar. Är fett trött nu men ska hålla mig vaken tills ikväll. Har hivat in en laxfile i ugnen, salsa till den. Supergott. Är så hungrig så snålvattnet rinner. ;)
 
En rask promenad på en halvtimme har jag hunnit med! Iallafall. Alltid något. :) ♥
 
Nåja, det "nya" livet har börjat ännu en gång. Eller fortsatt snarare, efter julpausen. Denna gången kör jag hela vägen till sommaren. Är peppad och har ju med mig en klasskompis som sagt. 
 
Någon som kör med shapeup club förresten? Har precis bytt till det efter att mina andra sidor inte riktigt uppfyllt det jag sökte. Vad tycker ni om shapeup club? Något som är värt att fortsätta med?
 
Snart är laxen klar. Yey. :) Ska slå på ett avsnitt med Bones till, innan jag tar tag i dagens tentaplugg. Jag är helt matt efter redovisningen. Läraren är väldigt intensiv och svår att förstå. Komentarer som "when you started here you were nobodys. Nobodys!", "I'm not gonna kill you" och "that is unacceptable" haglade. Haha, men han är jäkligt duktig iallafall. 
 
Imorgon ska jag förresten käka älg hos min klasskompis och partner in crime. Älskar vilt och älg är nog ett av de godaste. Smakar så norr-igt, tillsammans med ren. ♥ Morbergs kantarellsås till det får förgylla tallriken. So much love. >w<~♥ /dancing around
 
 
En pluggpaus ska införas och fyllas med en sväng till ICA i eftermiddag. Multivitaminer, avocado och ärtsoppa ska inhandlad. Mhm. Har en craving.
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag älskar min shap up, men jag har inte så mkt att jämför med heller:)

Svar: Ja, den verkar himla bra än så länge! Hoppas den fortsätter så. ;)
Emma Löfgren

2013-01-14 @ 18:51:16
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Kattis

Här är en till som gillar shapeup!

Svar: Härligt! Tycker du att den har hjälpt dig? Jag har prövat andra liknande tjänster som typ viktpejl, men de har inte hjälpt mig särskilt. Hoppas på denna! :)
Emma Löfgren

2013-01-15 @ 01:23:09
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0