Morgontankar och invägning

Vaknade till ett samtal från klubben där jag är tränare. De undrade om jag inte kunde tänka mig att hoppa in i några andra grupper också. Såklart. Kul! Så snart jag kommer tillbaka till Luleå ska jag jobba igång med friidrotten på riktigt. Längtar.
 
Tänkte ett par ljus, dukade fram en god frukost och slog på ett avsnitt av en ny serie. Person of interest. Den verkar bra, kolla upp den. 
 
Ja, till invägningen då. Alltid lika kul. Eller? ;) Dock har det inte färändrats sen gårdagen, men wth. 
Vikt: 76 kg
Mål till nästa vecka: 75 kilo
 
Nåja, frukosten bestod av en kopp Yogi Tea Choco, men en skvätt lättmjölk och en liten klick agavesirap. Min mamma köpte téet igår för att prova, och hon är numera frälst. ;) Ett stort glas vatten till det, samt en skriva riktigt grövt bröd med ost och gurka på. Bregott också. Eller Norrgott om vi ska vara ärliga. Fin skit. :)
 
Lunchen kommer kantas av omelettmuffins och middagen får hete jordärtskock-soppa. Aldrig gjort det förut och hoppas på ett asgott resultat. Lätt mat idag alltså, för att få ut lite skit och dant ut systemet. 

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Hejja hejja hejja. Det klarar du.
Peppkramar från mig

Svar: Tack ♥
Emma Löfgren

2013-01-08 @ 15:03:08
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0