Slutet av veckan

Tänkte passa på med en liten utvärdering av veckan. Rent viktmässigt står jag nog still, men träningmässigt har det känts jättebra. Jag börjar hitta tillbaka till mig själv. Strategin med matlådor gick dessutom jättebra. Ska absolut fortsätta med den.
 
 
Min energi har börjat sjunka dock, inför veckan som kommer. Är inte alls peppad för redovisningar, studier och fan och hans moster. Bluuuh. Blir en stålvilja för att behålla peppen nu. :)
 
Har hur som helst söndagshandlat idag. Hela veckans mat är fixad, känns jättebra. Ikväll blir det dessutom finmiddag hos finEmma. Vi ska nog äntligen byta julklappar, haha. Hennes har följt med både till Luleå och tillbaka till Umeå utan att vi hunnit träffats. Tror att det blir fläskkotletter i ädelostsås ikväll. Det tackar jag ju inte nej till liksom. :D ♥ Men innan dess ska skolarbete utföras, och en smoothielunch intas. För ja, jag köpte ingredienser till en smoothie nu! Tror det kommer bli supergott. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska köra den på apelsinjuice eller yoghurt. Hm... Eller båda, bara för att avgöra vilken som blir godast? ;) Endast framtiden bär svaret. 
 
Veckans mat kommer vara en härlig blandning av vegetarisk köttfärssås, schnitzel och ärtsoppa. Spännande. Kvarg, ägg och kiwis får stå för mellanmål, gröt, kaffe och yoghurt för frukost. Smoothies för kvällsfika. Bäst.
 
Edit: Det blev en enkel smoothie på apelsinjuice och frysta hallon. Faaaasiken vad god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0