Sötaste pappa

Pappa var här på kaffe. Han är så jävla söt och snäll. ♥ Drog till ICA efteråt, och han följde med en sväng. Tänkte snålhandla kommande veckans mat (fina reapriser på typ kyckling och liknande), varpå pappa säger "du, jag betalar det du handlar idag." Som fattig student blir man nästan tårögd. ♥ Tack papi!
 
Så nu är kylskåp och frys uppladdad för veckan som kommer. Score! Känns som att det kommer bli en bra vacka. Jag är konstigt taggad, trots den massiva mängden arbete som står framför dörren och knackar. Kanske till och med ska vara så hurtig att jag börjar med kemin idag? Ett försprång sitter ju aldrig fel. Eller?
 
Imorgon blire spinning. Är sjukt taggad och längtar verkligen! Tagga tagga tagga. 
 
(alltså det är helt sjukt, jag är så peppad att göra matlådor att jag egentligen vill börja nu på en gång. Haha. Inte okej.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0