Galen dag

Hahaha, dagen har varit helt åt fanders. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta (har gjort båda delarna under dagen whaaaat). Jag har iallafall pluggat i 14 timmar i sträck och har skavsår i hjärnan. Vet inte någonting känns det som och fattar inte varför resultaten ser ut som de gör. 
 
Alltså vi hade 12 000 rader med siffror att analysera idag (vi fick resultaten igår). Mm... Eller hur. Ni kan ju gissa hur bra det gick. Klockan 18 fick jag typ en klump i magen och kraschade i sängen i en timme, innan jag tog mig samman, bet ihop och körde vidare. Hur det går imorgon får framtiden utvisa. 
 
I mitt huvud hör jag typ denna om och om igen:
 
 
Det är typ mitt livs soundtrack just nu, hahaha. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0