Godmorgon!

Sovit riktigt skönt i natt. Härligt! Framför mig väntar en lång dag av plugg, plugg och mer plugg. Kommer komma hem lika sent som igår. Nämnde jag förresten att jag fick två timmars promenad igår? Jorå, så är det. Kommer bli samma visa idag med. Halvtimme till skolan, halvtimme hem och hämta hunden, halvtimme till pluggruppen, halvtimme hem. ;)
 
Planerat in matdagen också. Mys. Blir gott. Har ett gäng matlådor att konsumera. ;) Idag blir det morot- och potatissoppa till både lunch och middag. I like. Den är god och krämig.
 
Nej, jag är fortfarande så trött att jag helst vill hoppa i sängen. Så vad passar bättre då än att diska lite? ;)
 
Förresten! Bara jag som längtar till köldknäppen lagt sig igen? Jag är så galet sugen på att springa. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har vår och strålande sol men det är fortfarande slaskigt och äckligt på sina ställen, men fan va jag vill ut och springa fastän jag suger på det! haha

Svar: Men shit vad skönt att ha typ barmark?? :D Här är det lika snöigt som någonsin... ;)
Emma Löfgren

2013-03-05 @ 08:25:43
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0