Godmorgon!

Jag kan fortfarande inte se någon eller någon annans blogg, men vad tusan. Jag kan ju skriva av mig iallafall. :)
 
Idag kommer ett väldigt stort beslut fattas. Det är inte jag som fattar det, och jag kan i detta nu inte gör någonting för att påverka det hela. Mycket nerver alltså. Hoppas det går vägen. :)
 
Idag ska jag börja fila på mitt examensarbete. Jag vet vad jag vill skriva om, men inte riktigt hur jag ska smala ner det på ett bra sätt. Biomekanik i sprintens fotisättning är planen. MEN... Ska det vara fotisättningen på rak bana, i kurva eller i block? Ska det vara en viss typ av fotisättning? Ska det vara jagvetintevad? Eller är det bättre att skriva om benens rörelsemönster och biomekaniken där? På något vis känns det som att jag vill använda fotisättningen, då det faktiskt är endast där som en sprinter kan alstra kraft mot marken. Som sagt, mycket att fundera på... ;)
 
Jag ska snart krypa ihop framför datorn och äta frukost. Ett ägg mosat med lite fetaost (underbart galet gott, prova!), apelsinjuice och en kopp kaffe. Funderar även på om det ens är möjligt att tillverka sin egen kaffesirap? Av sötningsmedel istället för socker? Hm...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hm ja, jag kan se din blogg iaf! haha
Men hoppas att beslutsfattaren fattar rätt beslut (om det finns något sådant?) och att du får till det där examensarbetet :D

Svar: Konstigt. Jag kan inte se någon blogg från blogg.se. (Inte ett helt gäng i min bekantskapskrets heller). Undra varför. :o Jag kan inte se din blogg tillexempel. :(Hoppas jag med. ^^ Tack!
Emma Löfgren

2013-03-02 @ 09:39:34
URL: http://tjockiskattis.blogg.se
Postat av: Kattis

Haha va skumt! Jag såg att någon annan än du hade problem med blogg.se igår också men jag har inte märkt minsta lilla störning.. :P

Svar: Men what, haha.. Åååh, less jag blir. Det går ju att logga in och skriva/svara på kommentarer iallafall. Det kommer nog igång snart. :)
Emma Löfgren

2013-03-02 @ 10:23:01
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0