Hahahaha

Aaaah, har precis betalat räkningarna (klockan är efter tolv, pengarna är inne på kontot!), och... Ja... Detta är en dyr månad. Helt galet dyr månad. Vet ni hur mycket jag har kvar på kontot efter att allt är betalat? Gissa? 270 spänn. Ja, det är på riktigt. 270 jävla spänn. Snacka om att jag kommer leva fattigt och bara äta havregrynsgröt denna månad? Kommer få skörbjugg, hehe. Nåja, men detta ska väl gå. 100 kr i mat till djuren, och så 50 spänn i schampo, tandkräm etc. Då har jag 120 spänn kvar till mat. Det räcker ju ändå till några paket havregrynsgröt och några liter mjölk. Detta ska nog gå bra ändå. ;)
 
Hehehe, alltså jag kan inte sluta skratta åt min misär. Sjukt hysteriskt kul ändå. :')
 
(Boven i dramat är en klumpsumma på en sjujävla dyr försäkring på flera tusen kronor. För en fattig student är flera tusen kronor ganska mycket att förlora, hehe..)
 
Nåja, nästa månad kommer bli billigare då jag är hyresfri. Heja mig! Då ska jag försöka spara summan för hyran istället. Lär ju inte skada någon. :D
 
Nåja, nu har jag fått gnälla lite. Tack för det. ;) Kanske dags att sova, trotts men fnissighet och pigghet. 
 
Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0