Måndag

Har ett jobbigt samtal att ringa. Ni vet ett sådant samtal som man går och oroar och gruvar sig för och helst av allt bara vill glömma bort. Men man VET att det hela bara blir värre om man skjuter upp det. Ändå kastar man mest skeptiska blickar mot telefonen och struntar i det hela ett tag till. 
 
Och då man väl plockat upp den förbannade telefonen och slagit numret så är personen i fråga på möten. Haha, typiskt! ;) Nåja, jag prövar igen senare. Bluuuhrgh..
 
Hur gick springturen igår? Jodå, den gick och jag höll ett helt okej tempo hela vägen. Absolut nöjd! Lite stel i ena vaden idag dock, hehe. Blir nog bra med den saken också. Det brukar bli bra med det mesta. :)
 
Dagen? Ja, den ska tillbringas med plugg och åter plugg. En del tunga saker att göra innan jag sätter igång nu på morgonen, men ska ta en kopp kaffe och köra på. Förhoppningsvis kan jag dra och plugga rätt fort. I kväll ska jag träffa pappa som är nere här för jobb. Kul! Saknar alltid familjen då jag är borta. 
 
Imorgon kväll drar jag till Luleå en sväng, för lite spännande möten etc. 
 
tomat_luverguuurl11_ typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0