Mos i hjärnan/rant/gif war

Yes, plugg mellan nio och nio! Fett slut i hjärnan, och det är även hunden som var med under dagen (såklart). Nu är jag alldeles för emotional för jag sitter typ och lipar till denna video (pekar neråt) nästan. ;A; Omg, jag fattar inte hur jag ska klara av att se alla avsnitt av supernatural som jag undivik att se de senaste veckorna pga rädsla för mental breakdown och drama overload och typ jag vet inte vaaaaad... TT_TT
 
 
Yes, we're talking Supernatural igen. Buhuhuhuuu, Cas och Dean, vilken bromance! Att det alltid ska gå dåligt för alla i dessa serier. Kan inte alla bara vara glada och liksom vara bästisar och liksom älska varandra och typ döda demoner och ha kul dåeeeee.. 3': Det gör så ont i min själ då alla är ledsnaaaa, shit, jag blir för känslomässigt insatt i dessa serier, haha, jag måste sluta. </3 Why do I do this to myself??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Can you feel my emotions? Buhu.. 3: Haha nu blir jag värsta ledsen över stackars Loke, och stackars Rose och Doktorn (från Doctor Who). OCH STACKARS SAM DÅ. Nu måste jag se sagan om ringen också. ;A; Och typ dö fangilsdöden igen. 
 
Vill ni föresten ha den i särklass bästa orsaken att se Sagan om ringen? Va va va? Tänkte väl det. ;)
 
 
 
 
 
 
 
M-m-mmmmm... :D Helt okej. 
 
Och nu då jag lyckats vända på mitt dramahumör avslutar jag med denna, som jag garvar till varje dag, hahaha!
 
 
Hahahahaha dör, godnatt.
(Sorry för flummet. Det är min blogg. Deal with it. ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0