Min påsk!

Hej! Och glad påsk på er. Jag ska precis hoppa på kvasten och dra till Blåkulla för lite häxparty, men tänkte slänga in ett inlägg först. ;)
 
Jag sitter i Luleå hemma hos mamma (och även mitt kommande hem tills jag lyckats lägga vantarna på en ny lägga) och försöker jobba lite. Sjukt kul. Har en hög med idrottsmedicinpapper framför mig. Åhörarkopior, artiklar och sådant mysigt. Jättepeppad. :) Älskar livet rätt hårt just nu, även om det är galet mycket. 
 
Imorgon är det påskfirande med mamma och syskonen. Vi ska käka lunch mot i stugan mot en förhoppningsvis solig vägg. Längtar. Ska försöka ta någon bild också så ni får se mitt paradis och tillflyktsort. Visserligen är den täckt i snö just nu, but still. 
 
På lördag drar jag och syskonen till Kåbdalis för att åka slalom och fira påsken med pappa, hans tjej och hennes barn. Det ska bli kul! Jag förväntar mig soliga dagar, många skratt, en brakmiddag och spelkvällar. Vi ska sova i Jokkmokk, min kära gamla vän. Har inte varit där på ett tag så det blir nog ett härligt återseende. Att bila dit är dessutom ett nöje i sig då naturen är fantastiskt. ♥ Någa bilder ska jag nog hinna slänga upp här. ;)
 
Att åka slalom ska bli ett äventyr i sig. Jag har inte åkt slalom på tre år. What? Sjukt länge sedan. Dock har jag åkt själv sedan jag var tre år, och sjukt ofta sedan dess till jag började universitetet och flyttade söder ut. Jag tvärvägrar att åka någerst söderut. Att åka i Kåbdalis tar egentligen emot som fan det med, det ska vara Riksgränsen! Bästa skidstället utan tvekan. En annan tillflyktsort för mig. ♥
 
Nåja, jag ska återgå till plugget. Detta är min utsikt just nu (fysiologipapper och en hundröv):

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha sån skidsnobb! Själv har jag inte åkt skidor längre upp än värmland.. :D visserligen har jag bara åkt en gång också..

Svar: Haha, ja, faktiskt. ;) Men det är naturen jag vill åt, och den är som bäst högst upp, hehe.
Åh, det som är så kul! Åk mer!
Emma Löfgren

2013-03-29 @ 09:32:18
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0