Sköna söndag

Ja, nu var det typ ett år sedan jag skrev här senast, hehe. Mycket i skolan och livet runt omkring. I Fredags blev det fest med studiegruppen, och igår klev jag knappt upp ur sängen. ;) Idag är jag dock pigg och glad och ska tillbringa dagen med plugg och hundvård! Det ska klippas blor, badas, balsameras, borstas, rensas i öronen etc etc etc. Och massa mys till en bok också. Igår var nog hundens optimala dag. Det enda hon gjorde var att snarka ovanpå mig, sötnosen. ♥ Ska försöka ta lite ordentliga bilder på henne idag, så hon är polerad och snygg. ;)
 
Diska behövs det göras också. Sjukt kul. Eller? Kanske inte.
 
Åh, har kirrat en soffa, en TV, ett TV-bord, en stor bokylla och ett jobbskrivbord till min nya lägenhet! (Jag har alltså ännu inte kirrat en ny lägenhet, men det kommer väl). Whopdido vilket flyt! Pusselbitarna faller sakta men säkert på plats. 
 
Tänkte förresten börja med veckoutmaningar. Har inte riktigt haft tid till de dagliga utmaningarna, som ni säkert märkt. Så från och med nu blir det veckovis, som man istället kan dela upp under veckan. Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0