Sköna söndag

Ja, se där. Söndagen dök upp tillslut. ;) Känner mig laddad med ny härlig energi efter gårdagens totala slappardag. Fredagen var förresten jättekul, ett par gymnasiekompisar drog samlades och pratade bröllop! En av tjejerna ska gifta sig, så vi utbytte tankar med hon och hennes karl. Såååå mysigt! Vin, fyra olika ostar, kex och marmelader fick stå för tugget. 
 
Ikväll ska jag nog dra en sväng till en fin vän och snacka skit och dricka te. Får försöka passa på att träffa vännerna så ofta det går när man är ledig. Men innan dess hade jag tänkt att dra ut på en springtur! Yea, you heard me. :D Några kilometer ska jag nog bocka av iallafall. ;) Ska bara låta lunchen och kaffet lägga sig lite, hehe. Det blev skaldjurspasta till lunch förresten. Jättegott. Och jag har ätit så dåligt i veckan att det var totally worth it. ♥
 
Annars är jag på resande fot rätt mycket i veckan. Har inte så mycket matlådor att göra, eller träningar att planera. Kommer vara hemma i läggen måndag, tisdag lunch, torsdag kväll och fredag. Så med några lunchlådor fixade blir nog det hela toppen. Ska bli en kul vecka. Är aspeppad!
 
 
Kom ihåg att dra på ett leende, för er egen skull, och alltid börja dagen med att komma på minst 5 positiva faktorer som ni är tacksamma och lyckliga över. Det finns alltid något, varje dag. ♥

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag försöker mig på såna där övningar ibland, att komma på saker jag är glad och tacksam för. Ibland kommer jag inte ens på en sak haha, har jag för höga krav eller ett för tragiskt liv? Nää föresten svara inte på det.. ;)

Va duktig du är med springandet o allt!

Svar: Haha. Ja, ibland är det svårt att se de där sakerna, men till 99% finns de ändå där. Men man blockar liksom bort dem, eller så tappar de nästan betydelse bland allt annat. Det är svårt ibland. ♥
Emma Löfgren

2013-03-17 @ 14:45:42
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0