Sköna söndag

Jaha då var det söndag igen. Konstigt nog är jag förvånansvärt peppad inför veckan som kommer! Vet inte riktigt varför, men vad tusan, bara att tacka och ta emot! Tror jag fick en skjuts av fredagens redovisning. Det är även bara två veckor kvar till kursen är avklarad och det är tentadags. Shit, hela helgen kommer vigas till att svara på de 100 instuderingsfrågorna och lära sig dessa utantill. Whaaaaaaaat? Det blir nog bra, hehe... ;) 
 
Igår slängde jag ihop typ fyra matlådor. Hade tänkt att göra några till nu idag så jag har både middag och lunchlådor att ta med mig till plugget. Kommer bli långa dagar. Som tur är så sitter vi hos en klasskamrat med valp, så jag kan ta med mig min hund på dagarna. :) Annars hade det inte gått. Fint att man kan lösa det på så sätt!
 
Nåja, middagsmatlådorna får nog bli... Korv? Kyckling? Framtiden får utvisa. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0