Sköna söndag

Hallå världen! Jag har vigt denna söndag till ett avslappnande lugnt tempo. Har söndagsfikat (kaffe/te och finn crisp) med en god vän, och nu har en kastrull med morot- och potatissoppa precis hittat sin plats på spisen. Det är alltså matlådor på G! Förshoppningsvis blir det rätt många portioner också. Denna soppa är fantastiskt god, och väldigt lätt att göra. :)
 
Jag har hunnit med en sväng på affären. Inhandlat mat för resten av månaden typ. Skönt att ha det avklarat. :) Det blir en hel massa god mat, som råkade vara väldigt billig också. ;) /Fattig student
 
Denna vecka kommer vigas åt plugg. Det kommer inte finnas någon tid till att göra andra saker, så matlådor är av största vikt. Det kommer dessutom inte hinnas tränas, förutom kanske några powerwalks. Men gymmet lär inte hinnas med alls. Känns lite surt, men skolan måste gå först just nu. Mycker som händer och är på G just nu. Det gäller att ta djupa andetag och fokusera på det som är roligt i det hela. För det är ju faktiskt det. Roligt alltså. 
 
 
 
 
Hihi.. Ser ni Supernatural? (pekar uppåt) För mig är det en riktig nostalgiserie som jag följt i flera år. Det är även Psych! En ny säsong har precis börjat. Har ni inte sett Psych, se den! Den är riktigt lättsam och hysteriskt kul bitvis. Feel good i sitt esse typ. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0