Skridskor!

Jaaaaa, jag åkte skridskor för första gången i år! :) Aaaaaaaskul! Jag var väldigt aktiv inom konståkning då jag var yngre och tränade typ 6 gånger i veckan, och tävlade varje helg. Nu så har jag knappt åkt på 10 år och det var darrigt och jävligt. Men sjukt kul. Ska försöka hinna ut en sväng imorgon med om det är fint väder. Har en isbana typ 5 minuter bort. ;)
 
 
Pressar på mig mina kära asbraiga konståkningsskridskor som jag haft sedan 6an. De är trånga och för små, men jag skulle aldrig ge upp dem. ;)
 
Vilken frihet! När jag var yngre var jag mer säker på skridskor och is än i vanliga skor på mark. Tänk om man kunde få uppleva den känslan igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0