Träningsmusik

Yes! Jag har laddat mp3:n med massa musik som peppar mig för träning. Viktigt för migg att ha något att lyssna på då jag springer, allt blir så mycket lättare då. ;)
 
Droppar ett uttrad av några artister och låtar som pryder min playlist denna gång. En del har varit här uppe tidigare, en del är kanske nytt?
 
Denna är en skön uppvärmningslåt. Varierar lugna partier med lite mer upptempo och ett härligt riff. Kanske passar den bra att köra lite intervaller till? Den sist aminuten av låten är helt fantastiskt. Jag blir så gaaaalet peppad av denna och kan liksom inte sluta le. Då jag springer med denna så når leendet upp till öronen och det pirrar i magen. På gymmet biter jag mig stenhårt i läppen för att inte se ut som ett nyförälskat fån. Tänk vad lit emusik kan göra? Lyssnar ni på denna, vilket ni borde då det är en helt fantastisk version av en klassisk låt som alla har lyssnat på någon gång, så se till att lyssna genom hela låten för att inte missa det episka slutet.
 
Även denna är en skön version av en klassisk låt som väcker nostalgikänslor. Denna har lite snabbare beat och passar verkligen toppena tt springa till. Och metalsångare måste ha det bästa rösterna? Hör ni vad galen refrängen är?
 
En till låt med ett beat som är rätt behagligt att springa till. Att texten är galet skön är ju inte ett minus direkt. Den här låten är också en sådan låt som jag inte kan låta bli att le till. Eller dumflina är kanske rätta ordet?
 
Skön och peppig låt att springa till. Man blir glad och sprallig av den. 
 
 
Även denna är en låt som man blir glad och peppad av.
 
 
Dessa två ovan är också riktigt sköna att springa till. Benen går liksom av sig själv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0