Umeå

Ja, jag är tillbaka till Umeå igen. Iallafall för ett litet tag. :) Som sagt, jag har fått jobb som har med min utbildning att göra, innan jag ens gått klart skolan. Hur fantastiskt är inte det? Att jag dessutom blev tillfrågad (jag sökte alltså inte jobbet aktivt) känns fantastiskt, som ett härligt förtroende. Jag ser glatt på framtiden och känner mig otroligt peppad. Jäääklar vilken resa detta ska bli. Att få jobba med något jag brinner så mycket för. Heja heja! Nu kör vi! :)
 
Annars så har denna vecka bestått av ett himla flängande hit och dit. Jag ska försöka landa lite och tentaplugga innan jag drar tillbaka till Luleå får att fira påsk. Tenta på onsdag alltså. Innan dess: redovisning imorgon, fest med studiegruppen imorgon kväll (jag räknar med aldeles för mycket alkohol och aldeles för lite vett), tentaplugg och filmkväll på lördag, tentaplugg på söndag, tentaplugg och filmkväll på måndag, tentaplugg tisdag, tenta på onsdag och sedan ska jag hem hem hem till Luleå. På torsdag är det jobbmöte. Spännande. Längtar! 
 
 
Kramar till er! Nu har jag fetjävla akutpluggat i några timmar. Ska runda av, läsa igenom arbetet ett par gånger till, dunka lite metal och planera filmkvällar innan jag hoppar i säng tidigt. ;)
 
Annat kul att se fram emot? Tävlingsresan till Gbg med friidrottsungarna i sommar, den korta roadtripen genom norra Norge i sommar och fjällvandringen med sköna vänner i höst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0