Update

Trots alla om och men och gårdagens fullständiga krasch så fixade vi redovisningen. Med vi menar jag jag, då jag faktiskt gjorde det mesta där uppe framför alla andra. Jag blev supernöjd med både upplägg och hur jag redovisade. Jag är rätt trygg i att prata framför människor och jag tycker faktiskt att det är rätt kul att redovisa. Men denna gång kände jag mig inte alls förberedd. Jag gick därför upp en timme tidigare i morse och läste lite rapporter kring ämnet. På något sätt lyckades min superhjärna sy ihop säcken. Snabba ändringar i power pointen fem minuter innan redovisningens början, och jag var redo. När jag hörde mig själv prata blev jag förvånad över hur logiskt jag framställde allt, och hur självklart det var att vi hade valt att lägga upp vår laboration på det sättet vi gjort. Människor verkade dessutom intresserade av ämnet, och några intressanta diskussioner uppstod. Det frågades om källor så de själva kunde läsa mer om ämnet. Ett par klasskompisar som jag aldrig pratar med nästan petade mig på axeln då vi var klara och sa "gud vilken bra redovisning. Man förstod verkligen allt du pratade om. Vad bra det var!". Det gjorde nog min dag. Tänk om folk kunde bli bättre på att ge spontankomplimanger. Vad mycket finare vardagen skulle bli då. :)
 
Sådär, nu fick jag ösa ur mig lite feelings också. Känns bra!
 
Nu tror jag att jag ska fixa middag, sedan blir det nog en härlig mysstund med hunden framför nya serien VIKINGS. Ska ni se den? :) Jag som är intresserad av fornnordisk mytologi ska absolut följa serien slaviskt.
 
Happy friday på er! Blir det party ikväll?
 
Helgen ska nog firas med ett Familjen Addams-maraton hela natten. Och den klassiska serien dessutom. Bäst. ♥
 
 
 
 
 
 
 
Hur snygg är hon inte? Shit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0