Veckan som varit

Ja, den är inte slut än. Men nästan. Ni förstår kanske att jag har mycket att göra, pga min frånvaro från internet. Ja, jag har väl egentligen inte jättemycket att säga, har inte så mycket av ett liv just nu. Hinner knappt med något. ;) Men det ska väl snart vara över. Hyfsat iallafall. Jag jobbar på och försöker skratta mig igenom dagarna! Går helt okej. :) 
 
Veckan som kommer innehåller en del spännande möten, och kanske öppnas det några nya dörrar? Jag håller er uppdaterade, jag lovar.
 
Hittade en bok på bibblan hör för någon dag sedan. Naturkraft hette den. Wow, det stod typ mitt namn på den boken, med stora feta bokstäver. Lånade genast hem den och tänkte börja plöja den imorgon. Den handlar om naturens effekt på människan, rogivande, terapeutiskt, energigivande och annat mys. Jag är ju en naturjunkie av stora drag och BEHÖVER naturen för att samla energi och må bra. Allra helst den fullständigt vilda och vackra naturen. Urskogar, fjäll och hav. ♥
 
Hoppas ni har det riktigt bra.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar din positiva syn på det mesta. inspiration! :)

Svar: ♥ :)
Emma Löfgren

2013-03-17 @ 11:44:18
URL: http://www.losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0