Vilken dag!

Hittills har jag fått ett jobberbjudande (eller en möjlighet snarare) och blivit kallad till en intervju. Alltså wow, den första möjligheten är helt galen, jag önskar verkligen att det kan gå vägen. Sååååååå himla kul det hade varit! Berättar då jag fått veta hur det går, alltså nästa vecka då jag ska på möten. ;) Vilket flyt! Kanske skulle köpa en trisslott?
 
Tyvärr har jag inte fått i mig någon lunch än, och endast några klunkar apelsinjuice till frukost. Jättedålig start på dagen matmässigt, men det blev stressigt och planer ändrades plötsligt. Där stod jag i skolan utan matlåda eller kort och ville gråta, haha! Men nu är maten i ugnen och jag är glad som tusan. Tjoho!
 
Dessutom ser jag fram emot en galet kul resa i sommar med mina sköna friidrottsungar. Det blir Göteborg och Världsungdomsspelen för hela slanten! Lite liseberg ska väl hinnas med också? ;)
 
Pepp pepp pepp! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ohh håller tummarna :D

Svar: Yey tack :D
Emma Löfgren

2013-03-11 @ 16:29:09
URL: http://tjockiskattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0