Godmorgon!

Sitter här framför datorn med en migrän som pockar på uppmärksamhet. Hehe, mysigt. Ska alldeles snart fara och jobba, så jag hoppas den lägger sig med lite tabletter. ;) Blir nog bara halvdag på kontoret, resten ska spenderas med examensarbetet. Kul! (eller?)
 
Nåja, jag är på bra humör och känner mig kanska lugn och rofylld. Får se vad dagen har att erbjuda. Kanske blir det en skinkstek i ugnen? Eller hemmagjord falafel? Kanske en bra köttbit med min goda kalla sås med soltorkade tomater? The future will tell... ;)
 
Friidrottsungarna var himla duktiga igår på träningen. Jäklar vad de kämpade på bra, och vad trötta de blev. Så kul att se. ♥ Blir så stolt över dem allihop. 
 
Ja, hade inget vettigt att säga egentligen, ville bara önska er alla en riktigt bra dag!
 
Och kom ihåg att skutta! Allt blir roligare då. 
 
 
Skutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0