Idrottsgala

Hej!
 
Ingen uppdatering under gårdagen tydligen. Jag var upptagen hela dagen med att äta mysfrukost med mami, plugga, handla inredning till stugan, handla kläder, hårfärg och strumpbrallor till mig själv, färga hår, göra mig iordning och sedan dra på gala! Ja, jag var på idrottsgalan här i norrbotten och var en av oss som representerade friidrotten. 
 
Det var kul. God mat, fina prisutdelningar, fantastiska människor och mingel mingel mingel. Häftig känsla att mingla med OS-medaljörer. Inte varje dag man får göra sådant. Som fd. konståkare hade jag gärna sett Majorov vinna ett pris (han var nominerad i två kategorier), men det är svårt att klå OS-guld och VM-guld, haha. Vinnarna förtjänade verkligen sina priser, och det var så kul att se. Hoppas jag får göra detta fler gånger. :)
 
Idag blir det lugn dag med plugg och sedan besök i stugan. Älskade stugan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0